Mentální mapování značek českých politických stran – Bc. Lukáš Pazourek
Bc. Lukáš Pazourek
Diplomová práce
Mentální mapování značek českých politických stran
Mental Mapping of Czech Political Brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je komplexní zjištění toho, jak jsou vnímány značky českých politických subjektů. K tomu je využito mentálního mapování značek dvou rozdílných skupin populace, prvovoličů a seniorů. Metoda pro vytváření mentálních map asociací zkoumaných značek je v práci rozvinuta a dochází tak k přehlednému zobrazení asociací zastoupených v myslích zkoumaných respondentů pro české politické …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is the comprehensive study of how the czech political brands are perceived. The mental mapping of two different groups of population, first-time voters and seniors, is used to achieve the results. The mental mapping method of the examined brands is developed in the thesis. This leads to the synoptical delineation of the associations in minds of the respondets, which they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cxxpj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Voda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Ultraortodoxní náboženské politické strany v Izraeli
Michaela SCHAUEROVÁ -
Pozastavení činnosti a rozpuštění politické strany v České republice
Jan Kasal -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich