Vegetariánství jako spotřebitelský trend – Anna Dvořáková
Anna Dvořáková
Diplomová práce
Vegetariánství jako spotřebitelský trend
Vegetarianism as a Consumer Trend
Anotace:
Cílem diplomové práce je kompletní analýza vegetariánství, jakožto spotřebitelského trendu, včetně prognózy dalšího potenciálu tohoto trendu pro oblast retailingu v České republice. Práce se zabývá vlivem různých aspektů vegetariánství na trh v České republice. V práci je nejdříve charakterizováno vegetariánství jako takové. Následně je popsána strana nabídky vegetariánských produktů na českém trhu …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is a complete analysis of vegetarianism, as a consumer trend, including forecasts of future potential of this trend for the field of retailing in the Czech Republic. The thesis deals with the influence of various aspects of vegetarianism on the market in the Czech Republic. First, vegetarianism as such is characterized. The next chapter describes the supply side of vegetarian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Lenka Turnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie Pink Tax
Agáta Repčíková -
Marketingová strategie podniku
Kateřina Češková -
Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o.
Natálie Janotová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto