Bc. Sára Švédová
Master's thesis
Strategická analýza podniku
Company strategic analysis
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza podniku“ je vytvoření komplexní strategické analýzy vybraného podniku KOVO ROPÁK s.r.o. za použití dostupných metod strategické analýzy podniku, s cílem vytvořit vhodnou strategii pro daný podnik a definovat tak konkurenční schopnost podniku. První část práce je teoretická, zaměřuje se na problematiku strategické analýzy, a to jak vnější, tak vnitřní, …viacAbstract:
The subject of the diploma thesis “Strategic analysis of company“ is to create a complex strategic analysis of the selected company KOVO ROPÁK s.r.o. by using available methods of strategic business analysis with the aim to create an appropriate strategy for the company and to define its competitive ability. The first part of the thesis is theoretical, it focuses on an issue of strategic analysis, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xuudj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Barbora Kunčíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost vybraného podniku z oblasti cestovního ruchu
Karolína Jomrichová -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategická analýza výrobního podniku a jeho konkurenceschopnost
Pavla Kreslová