Viktorie Valdová

Diplomová práce

Návrh aktivační kampaně produktu Viper

Proposal of Viper Activation Campaign
Anotace:
Diplomová práce představuje a analyzuje aktivační kampaň produktu Viper a navrhuje její optimalizaci. Tato optimalizace je provedena na základě literární rešerše a vyhodnocení hloubkových dotazníků.
Abstract:
The Diploma thesis introduces and analyses the activation campaign of the brand Viper and suggests its optimization. The diploma thesis proposes the optimization of the campaign based on a literature review and appraisal of the in-depth interviews.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85648

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma