Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň – Bc. Adéla PROBOŠTOVÁ
Bc. Adéla PROBOŠTOVÁ
Diplomová práce
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Outdoor Advertising Research in the center of Pilsen
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem venkovní reklamy v Plzni. Teoretická část práce uvádí venkovní reklamu a její základní charakteristiky, zásady tvorby, výhody a nevýhody a nejnovější trendy v oblasti venkovní reklamy. Dále představuje proces marketingového výzkumu a nastiňuje postup měření venkovní reklamy, jehož základním pramenem je směrnice sestavená sdružením agentur ESOMAR. Empirická …víceAbstract:
This thesis deals with the research of outdoor advertising in Pilsen. The theoretical part of the thesis introduces outdoor advertising and its basic characteristics, principles of creation, advantages and disadvantages and the latest trends in outdoor advertising. It also presents the process of marketing research and outlines the procedure of measuring outdoor advertising, the basic source of which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROBOŠTOVÁ, Adéla. Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama?
Dana Černíková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Reklama na sociálních sítích
Kristýna Švestková