Bc. Maxim Sáblík

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy na základě analýzy současného stavu. V teoretické části budou představeny nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané firmy analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem práce …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improvement in the field of marketing communication of the selected company based on the analysis of the current state. In the theoretical part, marketing communication tools and principles for their use in connection with increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jana Pivodová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing