Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Maxim Sáblík
Bc. Maxim Sáblík
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy na základě analýzy současného stavu. V teoretické části budou představeny nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané firmy analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem práce …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improvement in the field of marketing communication of the selected company based on the analysis of the current state. In the theoretical part, marketing communication tools and principles for their use in connection with increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fexf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Pivodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace barbershopů
Lukáš Svítil -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Spezifika der Übersetzung von suchmaschinenoptimierten Texten: Eine translatologische Analyse am Beispiel der SEO-Texten aus dem E-shop About You
Kristýna Lakomá