Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie – Martin Neček
Martin Neček
Bachelor's thesis
Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie
How Citizens Perceive the Crisis Communication of the Czech Government during a Coronavirus Pandemic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pohledem občanů na krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie. V teoretické části popisuje krizové situace, význam krizové komunikace, její prostředky a způsoby. Vysvětluje, jak budovat vztahy s médii, jak se připravit na krizi a jak v krizi komunikovat, a podává náhled do oblasti marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje výsledky marketingového výzkumu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with citizen view on crisis communication of the Government of the Czech Republic during a coronavirus pandemic. The theoretical part describes crisis situations, meaning of crisis communication as well as its means and methods. It explains not only how to build relationships with media and how to prepare for a crisis but also how to communicate in a crisis, and provides insight …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEČEK, Martin. \textit{Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ofvank/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Neček, Martin. Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Krizová komunikace české vlády na sociálních sítích během první a druhé vlny pandemie Covid-19
Barbora Vozková -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace Vlády ČR během pandemie COVID-19 v roce 2020
Jaroslav Želízko -
Krizová komunikace Covid-19
Iveta Michoňová -
Opatření proti covid-19 a jejich dopady na segment trhu HORECA v ČR
Martin Bartoš -
Porovnání dopadů ekonomické krize 2008 a krize v důsledku pandemie COVID-19 na rozvoj vybraných regionů ČR
Valeriia Karabash -
Vliv pandemie COVID-19 a energetické krize na finanční situaci vybraného podniku
Kristýna Jančíková -
Analýza českého automobilového průmyslu od počátku globální ekonomické krize 2008 až po období koronavirové pandemie
Lukáš Strýček