Bc. Jiří Kokavec
Master's thesis
Nákupní proces v nemocnici XY a. s.
Purchasing process in hospital XY Plc.
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou nákupu v ne zcela typické oblasti, a to v nemocničním zařízení. V prvních třech kapitolách je zpracována literární rešerše se zaměřením na podnikání, obchod (především nákupní proces) a samotnou specifikaci problematiky ve zdravotnictví. V praktické části je pak provedena analýza nákupního procesu v konkrétní nemocnici v právní formě akciové společnosti, na základě …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of purchase in not quite typical field of entrepreneurship, which is a hospital facility. In first three chapters, a literary research with a focus on entrepreneurship, trade (primarily the purchase process) and the very specification of issues in healthcare is compiled. Thereinafter in the practical part, an analysis of purchase process in a concrete hospital in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nlzyc/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Reader: JUDr. Josef Novák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Efektivní proces řízení firemního nákupu MSP
Marina Skorbunova -
Proces kategorizace dodavatelů v konkrétním podniku
Eva Vágenknechtová -
Proces nákupu výrobního podniku
Jakub Šurík -
Standardizace činností procesů nákupu ve vazbě na produkční proces
Martina Trojanová -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Jakub Prskavec -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Daria Meledina -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař