Bc. Petra ŠTALMACHOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Pornografie a erotika jako projev lidské přirozenosti a sexuality

Pornography and erotica expressed as human naturalness and sexuality
Anotace:
Pornografie je v současné době čím dál více rozšířenější. To je dáno především díky rozmachu informačních technologií a internetu, kde jsou pornografické materiály jednodu-še a především zdarma dostupné. Tato práce se zabývá problematikou pornografie a její reflexí na společnost. Je nastíněna historie, její vývoj a současný stav. Součástí práce je statistické vyhodnocení názorů a zkušeností lidí s …více
Abstract:
Pornography is more wide-spread currently. This is done especially due to the rapid development of the information technologies and the Internet where the pornography mate-rials are available easily and for free. This work deals with the pornography and its reflec-tion to the society. It describes history of the pornography, progression and current situa-tion. Important part of this work is a statistical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009
Zveřejnit od: 22. 4. 2009
Identifikátor: 12118

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Musil, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTALMACHOVÁ, Petra. Pornografie a erotika jako projev lidské přirozenosti a sexuality. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika