Analýza webových portálů na českém trhu (dle stanovených kritérií) – Luboš ŽÁČEK
Luboš ŽÁČEK
Bakalářská práce
Analýza webových portálů na českém trhu (dle stanovených kritérií)
Analysis od web portals
Anotace:
Tato práce si klade za cíl analyzovat internetové portály jako informační médium. Součástí práce je i detailní popis zásad tvorby internetových portálů. Práce se věnuje především srovnání a problematice návštěvnosti i obsahové struktuře dvou vybraných informačních webů Techno.cz a Vychytane.cz. V neposlední řadě představím standardní i nestandardní komunikační plochy a využití internetových portálů …víceAbstract:
The true aim of the thesis is to analyze internet portals as an information medium. The de-tailed description of creation principles of internet portals is a part of this thesis. The main focus in devoted mainly to comparison and questions of visit rate and content structure of two chosen information web sites Techno.cz and Vychytane.cz. Last but not least I would like to introduce standard and nonstandard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁČEK, Luboš. Analýza webových portálů na českém trhu (dle stanovených kritérií). Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návratnost investic do fotovoltaických panelů rodinných domků
Lenka Brabcová -
Návratnost investic do fotovoltaických panelů rodinných domků
Markéta Štěchová -
Návratnost investic do fotovoltaických panelů rodinných domků
Veronika Dvořáková -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Kyberkriminalita, kyberšikana a zaměření na konkrétní cílové skupiny
Ivana Stachová -
Využití vybraných sociálních sítí pro vybrané cílové skupiny
Adéla Fialová -
Rodinný původ Batta I. Kýrenskeho v díle Herodota: Analýza a výzkum v rodné vesnici Axos
Nina Pořízková -
Metody optimalizace webových vyhledávačů - SEO a SEM
Tomáš Bartek