Bc. Jitka Součková

Master's thesis

Obchodní strategie konkrétního podniku

Business Strategy Of The Concrete Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategického ří-zení. Teoretická část popisuje obecný postup tvorby podnikové strategie. V praktické části jsou obsaženy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, finanční analýza a SWOT analýza. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření konkrétní obchod-ní strategie pro podnik OMOS, s.r.o.
Abstract:
This thesis deals with theoretical and practical aspects of strategic management. The theoretical part describes a general procedure of development of company strategy. The practical part consists of analysis of external end internal environment, financial analy-sis and SWOT analysis. The main contribution of my thesis is to create the specific business strategy for the company OMOS, s.r.o.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Tamara Korešová, MBA
  • Reader: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting