Ing. Ivana Ryllová

Bachelor's thesis

Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě

Influence of internal communication on perception of company logos in large firm
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám vlivem interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě. V první kapitole teoretické části se věnuji formám a prostředkům vnitrofiremní komunikace – pojmu, předpokladům, největším problémům a cílům tohoto celku komunikačního nástroje. V druhém oddílu zmiňuji prostředky používané v procesu vědomého budování firemní komunikace. Výzkum, měření a hodnocení …more
Abstract:
In this bachelor thesis I deal with the influence of internal communication on brand perception of employees in large firm. In the first chapter of the theoretical part I introduce the forms and means of internal communication - the concept, assumptions, and goals of the biggest problems of the whole communication tool. In the second section I mention the means used in the process of building a conscious …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication