Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě – Ing. Ivana Ryllová
Ing. Ivana Ryllová
Bachelor's thesis
Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě
Influence of internal communication on perception of company logos in large firm
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám vlivem interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě. V první kapitole teoretické části se věnuji formám a prostředkům vnitrofiremní komunikace – pojmu, předpokladům, největším problémům a cílům tohoto celku komunikačního nástroje. V druhém oddílu zmiňuji prostředky používané v procesu vědomého budování firemní komunikace. Výzkum, měření a hodnocení …moreAbstract:
In this bachelor thesis I deal with the influence of internal communication on brand perception of employees in large firm. In the first chapter of the theoretical part I introduce the forms and means of internal communication - the concept, assumptions, and goals of the biggest problems of the whole communication tool. In the second section I mention the means used in the process of building a conscious …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/erm81/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Význam komunikace v systému řízení podniku
Lucie Fabiánová -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka -
Komunikace v organizaci
Daniel Surán -
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Karel Jedlička -
Vnitrofiremní komunikace nadnárodní obchodní společnosti
Romana Váchalová -
Vnitrofiremní komunikace a její možnosti ve firmě Telco a.s.
Miloš Tomandl