Ing. Ivana Ryllová

Bakalářská práce

Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě

Influence of internal communication on perception of company logos in large firm
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám vlivem interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě. V první kapitole teoretické části se věnuji formám a prostředkům vnitrofiremní komunikace – pojmu, předpokladům, největším problémům a cílům tohoto celku komunikačního nástroje. V druhém oddílu zmiňuji prostředky používané v procesu vědomého budování firemní komunikace. Výzkum, měření a hodnocení …více
Abstract:
In this bachelor thesis I deal with the influence of internal communication on brand perception of employees in large firm. In the first chapter of the theoretical part I introduce the forms and means of internal communication - the concept, assumptions, and goals of the biggest problems of the whole communication tool. In the second section I mention the means used in the process of building a conscious …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace