Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě – Ing. Ivana Ryllová
Ing. Ivana Ryllová
Bakalářská práce
Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě
Influence of internal communication on perception of company logos in large firm
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám vlivem interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě. V první kapitole teoretické části se věnuji formám a prostředkům vnitrofiremní komunikace – pojmu, předpokladům, největším problémům a cílům tohoto celku komunikačního nástroje. V druhém oddílu zmiňuji prostředky používané v procesu vědomého budování firemní komunikace. Výzkum, měření a hodnocení …víceAbstract:
In this bachelor thesis I deal with the influence of internal communication on brand perception of employees in large firm. In the first chapter of the theoretical part I introduce the forms and means of internal communication - the concept, assumptions, and goals of the biggest problems of the whole communication tool. In the second section I mention the means used in the process of building a conscious …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/erm81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikace v systému řízení podniku
Lucie Fabiánová -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka -
Komunikace v organizaci
Daniel Surán -
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Karel Jedlička -
Vnitrofiremní komunikace nadnárodní obchodní společnosti
Romana Váchalová -
Vnitrofiremní komunikace a její možnosti ve firmě Telco a.s.
Miloš Tomandl