Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku – Magdaléna Lisová
Magdaléna Lisová
Diplomová práce
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
The Impact of Greenwashing on Brand Image and Trust in Green Brands
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na greenwashing a jeho vliv na brand image a důvěru v zelenou značku, zkoumá nákupní chování spotřebitelů v České republice při naku-pování kosmetických produktů s ekologickými značkami. Využívá kvalitativního výzkumu s polostrukturovanými rozhovory, aby porozuměla spotřebitelskému vní-mání greenwashingu, zvláště v kosmetickém průmyslu. Práce analyzuje postoj spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis focuses on greenwashing and its impact on brand image and trust in green brands, exploring consumer buying behavior in the Czech Republic when purchasing cosmetics with eco-labels. It employs qualitative research with semi-structured interviews to understand consumer perception of greenwashing, particularly in the cosmetics industry. The work analyzes consumers' attitudes towards eco-labels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Pavlína Štěchová -
Vytvoření podnikatelského plánu pro velkoobchod s kosmetickými produkty
Jana Prokopová -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
Buying Behavior
Hansal Shah -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
Lucie Pánková