Magdaléna Lisová

Master's thesis

Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku

The Impact of Greenwashing on Brand Image and Trust in Green Brands
Anotácia:
Diplomová práce se soustředí na greenwashing a jeho vliv na brand image a důvěru v zelenou značku, zkoumá nákupní chování spotřebitelů v České republice při naku-pování kosmetických produktů s ekologickými značkami. Využívá kvalitativního výzkumu s polostrukturovanými rozhovory, aby porozuměla spotřebitelskému vní-mání greenwashingu, zvláště v kosmetickém průmyslu. Práce analyzuje postoj spotřebitelů …viac
Abstract:
The thesis focuses on greenwashing and its impact on brand image and trust in green brands, exploring consumer buying behavior in the Czech Republic when purchasing cosmetics with eco-labels. It employs qualitative research with semi-structured interviews to understand consumer perception of greenwashing, particularly in the cosmetics industry. The work analyzes consumers' attitudes towards eco-labels …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedúci: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91881