Umění vnímat krásu aneb estetická výchova teoreticky i prakticky – Mgr. Šárka Nováková
Mgr. Šárka Nováková
Master's thesis
Umění vnímat krásu aneb estetická výchova teoreticky i prakticky
The art of perceiving beauty or teaching aestetics in theory and practice
Abstract:
Tématem diplomové práce je teoretická i praktická výuka estetické výchovy na základních a středních školách. Nejprve je pojednáno o estetice, dále pak o dějinách umění, následuje kapitola o estetické výchově. Závěrečné kapitoly obsahují návrhy praktických činností z estetiky a dějin umění.Abstract:
The objective of this MA thesis is both theoretical and practical teaching of aesthetics as a subject at primary and secondary schools. First of all it deals with aesthetics as such and then it treats art history followed by a chapter concerning aesthetics as a subject. The final chapters contain the proposals for the practical activities from aesthetics and art history.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sdqra/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Social Studies Basics
Theses on a related topic
-
Kráska a zvíře jako umělecký námět a estetické paradigma
Monika Pavlíková -
Estetická výchova v hodinách literární výchovy z pohledu interdisciplinárních vztahů
Martina Hašková -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Malé dějiny tělesnosti: Umění Evy Kmentové v architektuře na přelomu 60. a 70. let
Hana Richterová -
Naučné leporela dějin umění pro děti od 8 do 10 let
Lucie Bohatá -
Novomediální umění jako "čtvrtý rozměr" architektury: Novomediální umění v architektuře v letech 1995-2010
Lucie Šmídová -
Obraz jako školní historický pramen: Výtvarné umění v dějinách 20. století
Markéta Hofmanová