Jan Hlavín

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro

Marketing communication of International music festival Prague spring
Abstract:
Tato práce pojednává o jednotlivých prvcích komunikačního mixu a jejich aplikaci u Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Teoretická část popisuje individuální aspekty marketingové komunikace a prvky komunikačního mixu. Praktická část rozebírá, analyzuje a přiřazuje aktuální komunikační kanály festivalu k jednotlivým prvkům komunikačního mixu. Součást práce je také statistický výzkum, který …more
Abstract:
The thesis deals with individual elements of communication mix and their application by International music festival Prague spring. The theoretical part describes individual aspects of marketing communication and elements of communication mix. The practical part examines analyses and assigns actual communication channels of the festival to individual elements of communication mix. The part of thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Václav Riedlbauch
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36705