FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz – Antonie Motyčková
Antonie Motyčková
Bakalářská práce
FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz
FOMO and its use in marketing with focus on e-shop premioveznacky.cz
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma FOMO (Fear of Missing Out) a jeho využití v marketingu na českém trhu. Práce určuje, které z marketingových strategií využívajících strach z promeškání mají největší úspěch a odezvu u uživatelů sociálních sítí. Cílem je určení nejlepších marketingových nástrojů aplikovatelných na e-shop premioveznacky.cz za účelem dosažení vyššího zisku firmy. Teoretická část vysvětluje …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on FOMO (Fear of Missing Out) and its use in marketing in the Czech market. The thesis determines which of the marketing strategies using Fear of Missing Out have the greatest success and response among social network users. The aim is to determine the best marketing tools applicable to the e-shop premioveznacky.cz in order to achieve higher profits for the company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90366
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Petra Zlotá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90366
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová -
Vybrané dílčí charakteristiky neuroticismu, extraverze a jiné prediktory Fear of Missing Out
Kristýna HONZÍČKOVÁ -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Fenomén FOMO jako důsledek fungování sociálních sítí
Kristýna Galušková -
Vývoj FOMO na sociálních sítích u generačního rozpětí X až Alfa
Josef Praks -
FOMO jako marketingový nástroj v herním průmyslu
Daniela Vlasáková -
Edukace studentů středních škol v oblasti problematiky FOMO
Veronika Chrobáková