Antonie Motyčková

Bakalářská práce

FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz

FOMO and its use in marketing with focus on e-shop premioveznacky.cz
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma FOMO (Fear of Missing Out) a jeho využití v marketingu na českém trhu. Práce určuje, které z marketingových strategií využívajících strach z promeškání mají největší úspěch a odezvu u uživatelů sociálních sítí. Cílem je určení nejlepších marketingových nástrojů aplikovatelných na e-shop premioveznacky.cz za účelem dosažení vyššího zisku firmy. Teoretická část vysvětluje …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on FOMO (Fear of Missing Out) and its use in marketing in the Czech market. The thesis determines which of the marketing strategies using Fear of Missing Out have the greatest success and response among social network users. The aim is to determine the best marketing tools applicable to the e-shop premioveznacky.cz in order to achieve higher profits for the company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Petra Zlotá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90366