Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby – Bc. Ekaterina Fridman
Bc. Ekaterina Fridman
Bakalářská práce
Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby
Marketing analysis of the selected subject of entity providing services
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové analýze cestovní kanceláře Coral Trave působící v Rusku. Cílem práce je vyhodnocení slabých stránek CK Coral Travel na základě marketingové analýzy a vypracování doporučení na jejich řešení za účelem zvýšení kvality služeb a upevnění postavení firmy na trhu. V řešení tohoto problému byla využita metoda situační analýzy. Na základě výsledků analýzy primárních …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to a marketing analysis of the travel agency Coral Travel operating in Russia. The objective of the thesis is evaluation of the drawbacks of the travel agency Coral Travel based on the marketing analysis. The thesis contains the proposal for improving agency’s work, the quality of the provided services and for strengthening the agency’s position on the market. The following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15539/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRIDMAN, Ekaterina. \textit{Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/oh43ku/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza hotelu Ametyst
Anastassiya Pukhalskaya -
Fenomén hornických muzeí v ČR na příkladu muzea Landek park (marketingová analýza)
Radka Kejmarová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek