Aneta Jiroutková
Bachelor's thesis
Optimalizace nástrojů marketingového mixu
Optimization of the Marketing mix tools
Abstract:
Tématem bakalářské práce je optimalizace nástrojů marketingového mixu. Marketing je v dnešní době klíčovým pro každého, kdo zakládá své podnikání. V současnosti jsou všechny nástroje marketingového mixu, tedy produkt, cena, místo a marketingová komunikace, plně využívány. Společnosti využívají nástroje při tvorbě svých strategií a uplatnění se na trhu. Hlavním cílem práce je posouzení současného využívání …moreAbstract:
The topic of the Bachelor’s thesis is the marketing mix optimisation. Nowadays, marketing is crucial for anyone setting up a business. At present, all the elements of the marketing mix, i.e. product, price, place and promotion, are fully utilised. Companies use them to develop their strategies and position themselves on the market. The main goal of this paper is to assess the current use of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIROUTKOVÁ, Aneta. \textit{Optimalizace nástrojů marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/oh5etj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights