Tendence utváření a rozvíjení klíčových kompetencí u dětí v dětském domově – Bc. Renata Pleskačová
Bc. Renata Pleskačová
Diplomová práce
Tendence utváření a rozvíjení klíčových kompetencí u dětí v dětském domově
Trend of formation and development of key competences of children at children’s home
Anotace:
Diplomová práce „Tendence utváření a rozvíjení klíčových kompetencí u dětí v dětském domově“ teoreticky popisuje současné edukační přístupy k dítěti, změny v přístupu k dětem v souvislosti se společenskými a legislativními změnami, rizika utváření a rozvíjení klíčových kompetencí u dětí v dětském domově. Ukazuje příklad tendencí současných trendů v ústavní výchově, objasňuje přístup k dětem v riziku …víceAbstract:
The graduation thesis “Trend of formation and development of key competences of children at children’s home” described in theory modern educational approaches to child and their changes in context of social and legislative transformations. Risks of formation and development of key competences of children at children’s home are discussed as well as. This thesis shows example of modern trends in institutional …víceKlíčová slova
Dítě klíčové kompetence dětský domov ústavní výchova identita edukace děti v riziku rizikové faktory intervence sociální stabilita emocionální stabilita rodina škola vrstevnická skupina porucha chování výchova inkluze speciální vzdělávací potřeby sociální znevýhodnění. Children key competences children’s home institutional education identity education children in risk risk factors intervention social stability emotional stability family school peer group conduct disorder upbringing inclusion special educational needs social disadvantage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/owit4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová