Cenová politika firmy Radio Haná, s.r.o. – Bc. Ondřej Balabuch
Bc. Ondřej Balabuch
Diplomová práce
Cenová politika firmy Radio Haná, s.r.o.
Price politics of Radio Haná, Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit podrobnou analýzu cenové politiky firmy Radio HANÁ s.r.o. a následné vytvoření nové cenové filozofie, která by měla mít přínos v souladu s firemní politikou, jíž je maximalizace zisku. Celková stylizace obsahu je směřována především k produktovým službám. V teoretické části práce se nachází úvod do problematiky a jednotlivé nástroje cenové politiky, o které se …víceAbstract:
The target of this thesis is to create a detailed analysis of the company's pricing policy HANÁ Radio Ltd and subsequent creation of new pricing philosophy, which should have benefits in accordance with company policy, which is maximizing of profits. The overall styling of the content is directed primarily to product services. The theoretical part is introduction to the various tools and pricing policies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tuc4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Hromková, CSc.
- Oponent: Ing. Ján Michel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková