Bc. Ondřej Balabuch

Diplomová práce

Cenová politika firmy Radio Haná, s.r.o.

Price politics of Radio Haná, Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit podrobnou analýzu cenové politiky firmy Radio HANÁ s.r.o. a následné vytvoření nové cenové filozofie, která by měla mít přínos v souladu s firemní politikou, jíž je maximalizace zisku. Celková stylizace obsahu je směřována především k produktovým službám. V teoretické části práce se nachází úvod do problematiky a jednotlivé nástroje cenové politiky, o které se …více
Abstract:
The target of this thesis is to create a detailed analysis of the company's pricing policy HANÁ Radio Ltd and subsequent creation of new pricing philosophy, which should have benefits in accordance with company policy, which is maximizing of profits. The overall styling of the content is directed primarily to product services. The theoretical part is introduction to the various tools and pricing policies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Hromková, CSc.
  • Oponent: Ing. Ján Michel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting