Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením – Mgr. Jitka Stuchlíková
Mgr. Jitka Stuchlíková
Diplomová práce
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením
Creative expression of children with multiple disabilities
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem „Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením“ bylo zjistit, jakým způsobem se výtvarně vyjadřují jedinci s více vadami. V čem je jejich projev shodný a v čem naopak odlišný od „normálních“ dětí. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů kombinované vady, mentální, sluchová, tělesná retardace, zrakové a řečové vady. Popisuje kritéria, kterými lze hodnotit dětský …víceAbstract:
The aim of the thesis entitled "Artistic expression of children with multiple disabilities" was to find out how to express himself artistically individuals with multiple disabilities. What is their speech, and the same problems are different from "normal" children. The theoretical part is focused on notions of combined defects, mental, hearing, physical retardation, visual and speech defects. Describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fc90c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Petra Vláčilová, prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení
Věnka VAŘEKOVÁ -
Vliv komunikačního systému na kvalitu života jedince s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Pamela Platková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ -
Kompetence pedagogů k diagnostice sluchové vady v prostředí mateřských škol
Martina Zelbová -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba hrou, aneb kresba jako prostředek významového posunu
Monika BACHOVÁ -
Ruční kresba s využitím rozšířené reality
Vendula Němcová