Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením – Mgr. Jitka Stuchlíková
Mgr. Jitka Stuchlíková
Master's thesis
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením
Creative expression of children with multiple disabilities
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem „Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením“ bylo zjistit, jakým způsobem se výtvarně vyjadřují jedinci s více vadami. V čem je jejich projev shodný a v čem naopak odlišný od „normálních“ dětí. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů kombinované vady, mentální, sluchová, tělesná retardace, zrakové a řečové vady. Popisuje kritéria, kterými lze hodnotit dětský …moreAbstract:
The aim of the thesis entitled "Artistic expression of children with multiple disabilities" was to find out how to express himself artistically individuals with multiple disabilities. What is their speech, and the same problems are different from "normal" children. The theoretical part is focused on notions of combined defects, mental, hearing, physical retardation, visual and speech defects. Describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fc90c/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2013
- Supervisor: Mgr. Petra Vláčilová, prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení
Věnka VAŘEKOVÁ -
Vliv komunikačního systému na kvalitu života jedince s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Pamela Platková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ -
Kompetence pedagogů k diagnostice sluchové vady v prostředí mateřských škol
Martina Zelbová -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba hrou, aneb kresba jako prostředek významového posunu
Monika BACHOVÁ -
Ruční kresba s využitím rozšířené reality
Vendula Němcová