Michaela HUBÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Alternativní školství
Alternative education
Anotace:
Bakalářská práce pojednává v teoretické části obecně o alternativních školách. Zaměřuje se na jejich charakteristiku, funkce a vlastnosti. Poměrně velkou část věnuje historickým souvislostem jejich vzniku a vývoji. Podrobněji se zabývá jednotlivými typy alternativních škol, především klasickými reformními školami (waldorfská, montessoriovská škola, ...). V praktické části jsou uvedeny informace, na …víceAbstract:
The theoretical part of bachelor thesis deals with alternative schools in general. It focuses on their characteristics, functions and properties. A relatively large part devoted to the historical context of their origin and development. More specifically examines the types of alternative schools, especially classical reform schools (Waldorf, Montessori school, ...). In the practical part provides information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2013
- Vedoucí: Prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBÁLKOVÁ, Michaela. Alternativní školství. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Cesta ke spáse lidstva pohledem Petra Chelčického (v kontextu názorů na spásu v jeho době)
Michal ŠVEC -
Mohammad Chátámí a reformní hnutí v Íránu: Potenciál a limity 'dialogu mezi civilizacemi'
Zuzana Kopecká -
Estetická výchova v reformním školství v meziválečném Československu
Veronika Šťastná -
Moderní pedagogika v současném vzdělávání
Eva Bubeníčková -
Reformní proudy v podmínkách současné primární školy
Lucie FOLTOVÁ -
Třídní klima na vybrané klasické reformní škole v Olomouckém kraji
Jan ZATLOUKAL -
Důvody rodičů k volbě waldorfské školy pro základní vzdělání jejich dětí
Lucie VÁŠOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ohl9lm ohl9lm/2
17. 4. 2013