Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Markéta ŠTANGLOVÁ
Markéta ŠTANGLOVÁ
Master's thesis
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Zverejniť od: 15. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTANGLOVÁ, Markéta. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogical Fakulty. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ohuba7/.
Jak správně citovat práci
ŠTANGLOVÁ, Markéta. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / NŠ-SPG
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva