Tomáš Hampl

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)

Marketing strategy of the company Prusa Research a.s. (with regard on expansion into German market)
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je posouzení marketingové strategie společnosti Prusa Research a.s. na německém trhu. Na základě analýzy trhu, chování německých spotřebitelů a vlastního dotazníkového šetření je pak navrženo doporučení na zlepšení stávající strategie. Práce je strukturována do tří kapitol. První představuje teoretickou část práce. Druhá vztahuje předchozí teorii na společnost Prusa …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the marketing strategy of Prusa Research a.s. in the German market. Based on market analysis, the behavior of German consumers, and own questionnaire survey, recommendation for improving the current strategy is proposed. The thesis is structured into three chapters. The first chapter introduces the theoretical part of the work. The second chapter applies the previous …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92214