Postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení – Hana Šiborová
Hana Šiborová
Bachelor's thesis
Postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení
Teacher attitudes towards pupils with specific learning disabilities
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o specifických poruchách učení u žáka na středním odborném učilišti. Je zaměřena především na postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení s vadou řeči a dále formulováno na konkrétního žáka. Práce je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bakalářské práce je definovat základní specifické poruchy učení, etiologie a diagnostika. Dále popisuje vzdělávání …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with specific learning disorders of pupils at secondary vocational schools. It focuses primarily on the attitudes of teachers to pupils with specific speech impairments and is further formulated for a particular pupil. The thesis is divided into two parts. The aim of the theoretical section of this bachelor thesis is to define basic specific learning disorders, etiology and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Zhodnocení fungování vybraných pedagogicko-psychologických poraden v České republice
Kristýna Sobková -
Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty
Veronika HUSEROVÁ -
Pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi k problematice drogové dependence
Dominika PALUŘÍKOVÁ -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Metodik prevence v pedagogicko-psychologické poradně v systému školské prevence
Tereza Kaufová