Postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení – Hana Šiborová
Hana Šiborová
Bachelor's thesis
Postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení
Teacher attitudes towards pupils with specific learning disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o specifických poruchách učení u žáka na středním odborném učilišti. Je zaměřena především na postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení s vadou řeči a dále formulováno na konkrétního žáka. Práce je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bakalářské práce je definovat základní specifické poruchy učení, etiologie a diagnostika. Dále popisuje vzdělávání …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with specific learning disorders of pupils at secondary vocational schools. It focuses primarily on the attitudes of teachers to pupils with specific speech impairments and is further formulated for a particular pupil. The thesis is divided into two parts. The aim of the theoretical section of this bachelor thesis is to define basic specific learning disorders, etiology and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Zhodnocení fungování vybraných pedagogicko-psychologických poraden v České republice
Kristýna Sobková -
Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty
Veronika HUSEROVÁ -
Pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi k problematice drogové dependence
Dominika PALUŘÍKOVÁ -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Metodik prevence v pedagogicko-psychologické poradně v systému školské prevence
Tereza Kaufová