Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku – Ing. Jan Kramář
Ing. Jan Kramář
Bakalářská práce
Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku
Possibility to Increase Sales at Small Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést vnitřní analýzu podniku především v oblasti prodeje, výrobkového portfolia a navrhnout cesty zvýšení objemu prodejů, a tím zvýšení jeho konkurenceschopnosti na lokálním trhu. V teoretické části budou diskutovány metody prodeje a marketingu a význam pro podnik. V praktické části budou navrženy možnosti zlepšení subsystému prodeje.Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is the internal analysis of company, especially in the area of sales, product portfolio and suggestion of increasing sales volume, thereby increasing competitive strength on local market. In the theoretical part, methods of sales, marketing, and importance for company will be discussed. In the practical part, possibilities of subsystem sales improvement will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/swf14/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Radomil Dojiva
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák