Ing. Jan Kramář
Bachelor's thesis
Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku
Possibility to Increase Sales at Small Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést vnitřní analýzu podniku především v oblasti prodeje, výrobkového portfolia a navrhnout cesty zvýšení objemu prodejů, a tím zvýšení jeho konkurenceschopnosti na lokálním trhu. V teoretické části budou diskutovány metody prodeje a marketingu a význam pro podnik. V praktické části budou navrženy možnosti zlepšení subsystému prodeje.Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is the internal analysis of company, especially in the area of sales, product portfolio and suggestion of increasing sales volume, thereby increasing competitive strength on local market. In the theoretical part, methods of sales, marketing, and importance for company will be discussed. In the practical part, possibilities of subsystem sales improvement will be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/swf14/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Ing. Radomil Dojiva
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák