Ing. Jan Kramář

Bachelor's thesis

Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku

Possibility to Increase Sales at Small Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést vnitřní analýzu podniku především v oblasti prodeje, výrobkového portfolia a navrhnout cesty zvýšení objemu prodejů, a tím zvýšení jeho konkurenceschopnosti na lokálním trhu. V teoretické části budou diskutovány metody prodeje a marketingu a význam pro podnik. V praktické části budou navrženy možnosti zlepšení subsystému prodeje.
Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is the internal analysis of company, especially in the area of sales, product portfolio and suggestion of increasing sales volume, thereby increasing competitive strength on local market. In the theoretical part, methods of sales, marketing, and importance for company will be discussed. In the practical part, possibilities of subsystem sales improvement will be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
  • Reader: Ing. Radomil Dojiva

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting