Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení – Michal ZEDNÍČEK, DiS.
Michal ZEDNÍČEK, DiS.
Master's thesis
Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
Using music in education of students with specific learning disabilities.
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje hudební výchově a realizaci hudebních činností při osvojování získaných znalostí u žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základních škol. Cílem výzkumu je zjistit, zda hudební činnosti realizované v rámci hudební výchovy a mezipředmětových vztahů mají pozitivní vliv na osvojování získaných znalostí a následné vytvoření doporučení pro realizaci takových hudebních …viacAbstract:
The dissertation is dedicated to musical education and realization of musical activities at adopting gained knowledges by students with specific learning disorders at lower primary school. The aim of the research is to determine positive effect of musical activities implemented within the musical education and interdisciplinary relations on adoption of gained knowledges and then creating recommendation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEDNÍČEK, Michal. Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení . Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické
Nela TEUFERTOVÁ -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Alena RÁKOSOVÁ -
Možnosti využití koně při práci s dětmi s PAS
Barbora Rokosová -
Tělesná zdatnost žáků základních škol podle § 16 odst. 9 školského zákona na Jablonecku
Dan Rozkovec -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová
Názov
Vložil
Vložené
Práva