Etika ve světě reklamy na alkohol – Miluše BRUNÁTOVÁ
Miluše BRUNÁTOVÁ
Bakalářská práce
Etika ve světě reklamy na alkohol
Ethics in the world of alcohol advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou reklamy na alkoholické nápoje. Nejdříve jsou zde obecně rozebrány pojmy reklama a etika. Poté je stručně popsána právní regulace a etická samoregulace reklamy, jenž je dále aplikováno na oblast propagace alkoholických nápojů. Při řešení problematiky alkoholických nápojů v reklamě, jako kontroverzní oblasti, se práce věnuje konkrétním reklamám, řešeným z hlediska …víceAbstract:
This Bachelor´s Thesis deals with the ethics of advertising for alcoholic beverages. First, there are generally discussed concepts of advertising and ethics. Following is a brief description of the legal and ethical self-regulation of advertising, which is then applied to the promotion of alcoholic beverages. In addressing the issue of alcoholic beverage advertising, as a controversial area, the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42136
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRUNÁTOVÁ, Miluše. Etika ve světě reklamy na alkohol. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Etika v reklamě
Natálie Ptáčníková