Analýza marketingových nástrojů při propagaci podílových fondů nabízených v bankovním sektoru ČR – Tomáš Čulík
Tomáš Čulík
Bakalářská práce
Analýza marketingových nástrojů při propagaci podílových fondů nabízených v bankovním sektoru ČR
Product promotion analysis of regular investing at ČSOB
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je na základě analýzy propagace bankovního produktu orientujícího se na podílové fondy, navrhnout efektivní marketingovou kampaň zacílenou na vybranou skupinu spotřebitelů. Teoretická část je rešerší od-borné literatury a dalších zdrojů, popisuje základní parametry podílových fondů a bankovního marketingu. Metodologická část popisuje výzkumné metody, výzkumné otázky …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is, based on the analysis of the promotion of a banking product focused on mutual funds, to design an effective marketing campaign aimed at a selected group of consumers. The theoretical part is a research of professional literature and other sources, describes the basic parameters of mutual funds and bank marketing. The methodological part describes research methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85355
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2022
- Vedoucí: Valeriya Alferova
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85355
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Investování do podílových fondů
Robin Baudyš -
Project of Comparison and Performance Evaluation of Selected Czech and Russian Mutual Funds
Iuliia Rozova -
The Value of Active Management in Equity Mutual Funds from the Perspective of Czech Individual Investor
Jan Kölbl -
Run on Money Market Mutual Funds: Old Fashioned Panic or Rational Response
Kamil Kovář -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička