Tomáš Čulík

Bakalářská práce

Analýza marketingových nástrojů při propagaci podílových fondů nabízených v bankovním sektoru ČR

Product promotion analysis of regular investing at ČSOB
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je na základě analýzy propagace bankovního produktu orientujícího se na podílové fondy, navrhnout efektivní marketingovou kampaň zacílenou na vybranou skupinu spotřebitelů. Teoretická část je rešerší od-borné literatury a dalších zdrojů, popisuje základní parametry podílových fondů a bankovního marketingu. Metodologická část popisuje výzkumné metody, výzkumné otázky …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is, based on the analysis of the promotion of a banking product focused on mutual funds, to design an effective marketing campaign aimed at a selected group of consumers. The theoretical part is a research of professional literature and other sources, describes the basic parameters of mutual funds and bank marketing. The methodological part describes research methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2022
  • Vedoucí: Valeriya Alferova
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85355