Marketingový mix produktu Benefibra – Pavlína Renčová
Pavlína Renčová
Master's thesis
Marketingový mix produktu Benefibra
Marketing mix of product Benefibra
Anotácia:
Benefibra je doplněk stravy, vyráběný společností Novartis s.r.o., který působí na českém farmaceutickém trhu pouhé tři roky. Ačkoliv bylo v souvislosti s produktem zrealizováno mnoho tiskových , reklamních, ale i jiných prodejních aktivit, její zavedení na český trh nebylo příliš úspěšné. Cílem této práce je analýza marketingového mixu Benefibry, nalezení příčin neúspěchu produktu na českém trhu a …viacAbstract:
Benefibra is a food supplement, produced by company Novartis s.r.o., which was launched onto the pharmaceutical market 3 years ago. Althought so many Print campaigns, TV campaigns and other marketing activities have been organised, Benefibra's launch wasn't a great success. The main goal of my thesis is the analysis of Benefibra marketing mix, to find reasons of the unsuccesfull launch onto the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedúci: Libuše Kališová
- Oponent: Petr Hrnko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček