Ladislav Dlask

Bakalářská práce

Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu

Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepešní v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se také zaměřuje na kooperaci mezi jednotlivými dvanácti značkami spadající pod tento koncern.
Abstract:
The main target of this bachelor thesis is analysis of marketing methods the Volkswagen Group uses on the European market and eventually proposing improvements in marketing communication. The thesis also aims on cooperation between twelve particular brands that are parts of the Volkswagen group.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/ojetfi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing