Jitka HORČÍKOVÁ

Diplomová práce

PROPOJENÍ VÝTVARNÉ A HUDEBNÍ VÝCHOVY V PROJEKTECH

INTERCONNECTION OF ART AND MUSIC CLASSES IN THE PROJECT
Anotace:
Tématem diplomové práce je propojení výtvarné a hudební výchovy v projektech. V této práci popisuji prožitkové chování a tvoření žáků na 1. stupni základní školy. teoretická část je zaměřena na celostní vnímání v hudební a výtvarné výchově, propojení barvy, rytmu, zvuku, prostoru a gesta. Dále je v této části popsán umělecký směr orfismus a jeho hlavní představitelé, Orffovy nástroje, především nástroje …více
Abstract:
Topic of dissertation is interconnection of art and muzic classes in projects. In this work I describe experiential behavior and formativ pupils on primary school. Theoretical part is oriented to the holistic perception music and art classes, interconnection of color, rhythm, sound, space and gestures. Furthermore in htis section describe Orphism art direction and its main leaders. From this line are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 4. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Milada Linhartová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORČÍKOVÁ, Jitka. PROPOJENÍ VÝTVARNÉ A HUDEBNÍ VÝCHOVY V PROJEKTECH. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.