Bc. Soňa Fejtl Svobodová

Diplomová práce

Žákovská argumentace ve virtuálních hospitacích

Students’ Arguments in the Virtual Observations
Anotace:
Odborné diskuse se shodují v tom, že aktivní žákovská participace a argumentace ve výuce ovlivňují procesy učení, vyučování a ovlivňují také vzdělávací výsledky žáků. S touto diskusí bývá spojen koncept dialogického vyučování. Cílem této předložené studie je prozkoumat datový soubor v podobě virtuálních hospitací za účelem zjištění četnosti žákovských replik s argumentem, které jsou označovány za klíčového …více
Abstract:
Professional debate agrees that an active pupil‘s participation and discussion in class affects learning processes, teaching and also has influence on students' educational outcomes. The concept of dialogical teaching is often connected to this debate. The aim of the presented study is to examine the data set in the form of virtual observations in order to determine the frequency of student replicas …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika

Práce na příbuzné téma