Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy – Denisa Čevelová
Denisa Čevelová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Marketing Analysis of the Market Environment for Potential Entry into Foreign Markets
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the part of international marketing related to the marketing strategy of entering foreign markets. The goal of the work is to propose a suitable foreign market for the potential entry of a company offering selected types of floor covering. Literary research processes knowledge about international marketing, marketing strategies and individual types of marketing analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Horáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEVELOVÁ, Denisa. \textit{Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ojr96h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čevelová, Denisa. Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh -
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Kristýna Uhrová -
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal -
Návrh strategie mezinárodní logistické společnosti
Natálie Vaculová -
Marketingová strategie mezinárodního projektu
Tomáš Cáb