Postavení privátní značky maloobchodního řetězce – Jitka SAHANOVÁ
Jitka SAHANOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce na téma Postavení privátní značky maloobchodního řetězce je návrh doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Vedlejšími cíli jsou představit nabízený sortiment privátních značek a zjistit jejich postavení na trhu. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a praktická část popisuje nabídku privátních značek vybraného maloobchodního …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis with the theme Market position of a private label is to define the recommendation of private labels development in selected retail trade. The partial aims are focused on introducing range of private labels and finding out their market position. The theoretical part rests on studying of literature and the practical parts described the offer of the private labels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAHANOVÁ, Jitka. \textit{Postavení privátní značky maloobchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ojuy7p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAHANOVÁ, Jitka. Postavení privátní značky maloobchodního řetězce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské vnímání produktů přírodní kosmetiky
Marie Schulzová -
Spotřebitelské vnímání kvality pečiva na Klatovsku
Andrea Urbánková -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Elizaveta Shutkina -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Anna Pozlerová -
Spotřebitelské vnímání biopotravin
Barbora Pokorná -
Spotřebitelské vnímání privátních značek
Kateřina KYSILKOVÁ -
Spotřebitelské vnímání plastových nákupních tašek
Štěpánka TRUHLÁŘOVÁ -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Spilková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights