Projekt strategického hodnocení výkonnosti společnosti Nestlé pomocí Balanced ScoreCard – Bc. Michaela Timanová
Bc. Michaela Timanová
Master's thesis
Projekt strategického hodnocení výkonnosti společnosti Nestlé pomocí Balanced ScoreCard
Project of Strategic Evaluation of the Performance Nestle Czech Using the Balanced ScoreCard
Abstract:
Cílem projektu je optimalizace metody Balanced Scorecard v potravinářské společnosti Nestlé Česko s.r.o. Projekt podrobuje společnost PESTLE analýze, Porterově analýze, Finanční analýze, SWOT analýze a analýze současného stavu BSC. Na základě výsledků analýz je optimali-zována metoda BSC ve společnosti Nestlé Česko s.r.o. Projekt má pomoci sladit priority nosných projektů, zlepšit projektové řízení …moreAbstract:
The goal of the project is to optimize the method of Balanced Scorecard in food company Nestlé. The project company undergoes PEST analysis, Porter's analysis, financial analysis, SWOT analysis, and analysis of the current status of BSC. Based on the results of the ana-lysis method is optimized BSC at Nestlé Czech s.r.o. The project is to convert the vision into specific strategic objectives, coordinate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TIMANOVÁ, Michaela. \textit{Projekt strategického hodnocení výkonnosti společnosti Nestlé pomocí Balanced ScoreCard}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ojv647/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Timanová, Michaela. Projekt strategického hodnocení výkonnosti společnosti Nestlé pomocí Balanced ScoreCard . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Ekonomická analýza podniku
Andrea Kratochvílová -
Komparativní ekonomická analýza
Filip Drkal