Analýza vybraného e-shopu z hlediska User Experience a User Interface – Monika Trachtová
Monika Trachtová
Diplomová práce
Analýza vybraného e-shopu z hlediska User Experience a User Interface
Analysis of selected e-shop from the point of view of User Experience and User Interface
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je volba varianty více uživatelsky přívětivějšího eshopu. Tohoto zjištění je docíleno pomocí několika metod testování. Jelikož se jedná o téma uživatelského prožitku a uživatelského rozhraní, pojmy této tématiky jsou v práci více přiblíženy pro lepší pochopení následného testování. Dalším přiblíženým tématem jsou i metody testování, využité pro zajištění cíle práce. Klíčovou …víceAbstract:
The main goal of this master thesis is to choose a more user-friendly e-shop option. This finding is achieved through several testing methods. As this is a user experience and user interface topic, the concepts of this topic are more closely approximated for better understanding of subsequent testing. Another approach is the testing methods used to ensure the goal of the thesis. The key part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69419
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Prediktivní uživatelské rozhraní
Jitka Viceníková -
Uživatelské rozhraní pro správu pracovních balíků
Jakub Mojto -
Uživatelské rozhraní webových aplikací laboratoře LEMMA
Tomáš Kovařík -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka -
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
Webové uživatelské rozhraní pro nástroj k automatickému přenosu webů mezi CMS
Tomáš Pouzar -
Uživatelské rozhraní jako způsob ovládání digitálních hudebních nástrojů
Aliaksandr Siadymau