Udržitelnost luxusních módních značek z perspektivy vybraného segmentu spotřebitelů – Marie Balášová
Marie Balášová
Diplomová práce
Udržitelnost luxusních módních značek z perspektivy vybraného segmentu spotřebitelů
Sustainability of luxury fashion brands from the perspective of a selected consumer segment
Anotace:
Diplomová práce zkoumá nákupní záměry spotřebitelů generace Z při nákupu udržitelných luxusních módních značek. K pochopení faktorů ovlivňující rozhodovací proces spotřebitelů je vytvořen výzkumný rámec vycházející z teorie plánovaného chování. Dle této teorie je nákupní chování ovlivněno postoji, subjektivními normami a vnímanou kontrolou chování. K získání primárních dat bylo zvoleno dotazníkové …víceAbstract:
This thesis examines the purchase intentions of Generation Z consumers when shopping for sustainable luxury fashion brands. A research framework based on the theory of planned behavior is developed to understand the factors influencing consumers' decision-making process. According to this theory, purchasing behavior is influenced by attitudes, subjective norms, and perceived behavioral control. To …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Vadim Semenenko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman