Optimalizace softwaru s ohledem na využití pro aktuální headsety virtuální reality – Matyáš Vesecký
Matyáš Vesecký
Bakalářská práce
Optimalizace softwaru s ohledem na využití pro aktuální headsety virtuální reality
Optimalization of software given the use of current VR headsets
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Optimalizace softwaru s ohledem na využití pro aktuální headsety virtuální reality“ informuje o problematice vytváření a optimalizace 3D modelů při vývoji aplikací a následně analyzuje jednotlivé typy optimalizace modelů. Literární rešerše je zaměřena na analýzu aktuálně nabízeného hardwaru pro virtuální realitu a následně na analýzu optimalizační problematiky, prostředků …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "Optimalization of software given the use of current VR headsets" addresses the challenges of creating and optimizing 3D models in application development. It then proceeds to analyze various types of model optimization. The literary review focuses on analyzing currently available virtual reality hardware and subsequently delves into the analysis of optimization issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Brabec, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESECKÝ, Matyáš. \textit{Optimalizace softwaru s ohledem na využití pro aktuální headsety virtuální reality}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/okaoxa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design and Utilization of Knowledge Bases for Software Processes
Michal Košinár -
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Sensorimotor Adaptation in Virtual Reality
Vojtěch Nájemník -
The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education
Simona Kramosilová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Lucie Pelčáková -
Software pro zpracování CT snímků do 3D modelů pro virtuální realitu
Jan Egermaier -
Software pro rehabilitaci paže ve virtuální realitě
Jakub KODERA
Název
Vložil
Vloženo
Práva