Kompetence asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se sluchovým postižením – Alena VAŠÍČKOVÁ
Alena VAŠÍČKOVÁ
Diplomová práce
Kompetence asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Teaching assistent´s competences in education of pupils with hearing impairment
Anotace:
Základní kompetence asistenta pedagoga jsou v obecné rovině vymezeny a specifikovány legislativou a popsány v odborné literatuře. Diplomová práce reaguje na narůstající počet žáků se sluchovým postižením, tzn. cílové skupiny speciální pedagogiky, která je velmi specifická z hlediska komunikace. Diplomová práce se zabývá kompetencemi asistentů pedagoga, které se uplatňují při práci s dětmi se sluchovým …víceAbstract:
The basic competences of a teaching assistant are generally defined and specified by the legislation and described in professional specialised literature. The thesis responds to the incerasing number of pupils with hearing impairment, which is the target group of special pedagogy, and it is very specific in terms of communication. The master thesis deals with the competences of teaching assistants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Alena. \textit{Kompetence asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se sluchovým postižením}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/okfgvx/.
Jak správně citovat práci
VAŠÍČKOVÁ, Alena. Kompetence asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk