Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje – Bc. Petra Vaníčková
Bc. Petra Vaníčková
Master's thesis
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Subjects in the media market, its structure, services and prospects
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce na téma „ Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje“ je provést analýzu subjektů na mediálním trhu v České republice. Budu se zabývat aktuálním stavem a perspektivou vývoje na mediálním trhu v České republice pro jednotlivé typy médií. Teoretická část diplomové práce bude zaměřena na popis teoretických východisek jednotlivých oblastí …viacAbstract:
The aim of my thesis on " The subjects in the media market, their structure, services and perspectives of development" is to analyze the subjects in the media market in the Czech Republic. I will be dealing with the current state and development prospects in the media market in the Czech Republic for various media types. The theoretical part of this thesis will focus on the description of the theoretical …viacKľúčové slová
Marketing reklama reklamní kampaň reklamní agentura mediální trh televize tisk internet venkovní reklama rozhlas kino mediální agentura full servisová agentura kreativní agentura PR agentura výzkumná agentura specializovaná agentura mediazastupitelství zadavatelé reklamy profesní asociace advertisement advertising campaign advertising agency media market television press outdoor advertising radio cinema media agency full – service agency creative agency PR agency research agency specialized agency media representation advertisers professional associations
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kxy4k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán - full servisová reklamná agentúra
Miroslav Martvoň -
Podnikatelský plán - full servisová reklamná agentúra
Miroslav Martvoň -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Alžběta Králová -
Sociologie reklamy - strategie reklamy v dané reklamní společnosti
Michal Slavík -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich